Uyumak mümkün değil şimdi, onca insan çocuklar, yaşlılar, hayvanlar… Çöken onca bina, sönen onca umut… Bundan istifade eden yağmacılar, zalimler, insan müsveddeleri… Sizinle aynı dünya üzerinde yaşamaktan utanıyorum. Neden gece oldu, nasıl uyur ki insan şimdi… Allah’ım yardım et. Herkes elinden geleni yapsın nolur, büyüğü küçüğü yok yardımın…
·1 alıntı·
61 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.