Birçok çocuk kitabının okunduğundan daha fazla anlam taşıdığı, vermek istediği mesajların çok fazla olduğu aşikâr. Küçük Prens, Şeker Portakalı, Mutlu Prens gibi eserler bunun en büyük kanıtı. Ancak “Neden Çocuk Kitapları Okumalıyız?” adında kitap yazmış olan bir yazarın bu konuda daha ikna edici olması gerektiğine inanıyorum. Kitabın çıkış noktası, amacı çok güzel. Fakat içeriği böyle bir konu için boş kalıyor.