·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Şubat 2023 00:52 Ahmet Bilal hocamın okuduğum 3. Kitabı. Elime alıp şöyle bir göz atayım derken kitap bitti. Su gibi aktı gitti.
Yaşanmış olması ayrıca etkiledi beni. Karakterin çektiği acılara kendimi öyle kaptırdım ki sonlara doğru gözyaşları içinde bitirdim kitabı.