Seriye dair en sevmediğim şey maalesef yazarın yazamadığı sondu. Hatta o nasıl sondu. Bir anda bitmemeliydi. Tuhaf olmuştu ve seriye yakışmadı bence. Ama genel olarak seriyi beğendim. Hatta 4. Kitabı da var ve Marty ve Fiona'yı anlatıyor. O da güzeldi.