Puan vermedi·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Şubat 2023 01:13 İnsan ilişkilerinin o çetrefilli halleri incelikle anlatılmış. Öykülerin hepsini nasılsa ihtiyacım olan zamanlarda hap gibi okudum. Çaresi olmayan uzaklıkların ve yakınlıkların anlayamadığımız boşluklarında sallanışımızı ne güzel işlemiş. Hiçbir öyküye yabancı değildim, anlatılanların sıradışılığına rağmen. Kitapta özellikle dikkatimi çeken şey de buydu zaten; duygularımızın ortaklığı. Tekrardan okuyabileceğim kitaplardan ve diğer kitaplarını merak ettiğim yazarlardan oldu.