·225 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Şubat 2023 21:34 Sicilya'da Bir Aşk Hikayesi, okumasını gayet keyifli bulduğum bir kitap oldu. Tutkulu bir aşk, o aşk sayesinde ortaya çıkan sırlar, ataerkillik, çok güzel işlenmişti. Kitabın sonunda ise karakterlerin başına gelenlerin talihsizlik değil erdemlerinin sınanması olduğu ve hep doğru yolu takip ettikleri sürece Yaradan'ın himayesine ulaşacaklarından bahsediyor. Kitabı bir nevi özetliyor diyebilirim. Kitabın sonuna kadar macera eksik olmadı. Çok sürükleyici buldum.