·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Aralık 2022 00:00 Okumayı, konuşmayı ve tahmin edersiniz ki yazmayı çok seviyorum. Özetle kelimelerle yapılan her şey bana keyif veriyor. ''Yazma Sanatı'' tesadüfen denk geldiğim ve satın aldığım bir kitap. İyi ki de kesişmiş yollarımız. Post-it yapıştıra yapıştıra okudum. Yazarın üslubu beni zaman zaman çok güldürdü. Size yazarlık hakkında büyük bir bilgi kaynağı olduğunu söyleyemem. Kendi de bunu vaat etmiyor zaten. Fakat ben yine de gönül rahatlığıyla önerebilirim.
Eğer yazmaya ilginiz varsa önerilerim: Bu Yıl Romanını Yazıyorsun, Kurmacanın Unsurları, Dümeni Yaratıcılığa Kırmak.