Okuyun okutun. Ng Kabal'ın okuduğum ilk fakat en beğendiğim serisiydi. İlk 30 sayfadan sonra kitabın evreni beni kendi içine çekti. BA-YIL-DIM. Nova Arın'ı mı seçecek Daren'i mi derken kafayı yedim galiba. Spoi olmasın diye söylemiyorum fakat benim kalbim birinci kitabın başından beri Daren ve Arın savaşı veriyor. Bir yanım Arın'ı seçsin diyor diğer yanım kapa çeneni tabii ki Daren'i seçmeli diyor. Başta da dediğim gibi OKUYUN OKUTUN!!!