Bencillik sanılmasın bu ülkenin kaderiyle ilgili ciddi bir konudur. Bu yüzden unutmamamız lazım. Bu yüzden olabildiğince doğunun yaralarını sarıp ayağa kaldırmalıyız. Oraya iyi bir ekonomik güç sağlamalıyız. Bizler yardımlar toplayıp canlarımıza can olmaya çalışıyoruz, marmarada olabilecek +7lik bir deprem ülkecek sonumuz olabilir. O zaman doğu da olmazsa kim bizlere yardım edecek? Kendi kendimize bırakılış gibiyiz zaten... Bağışlar, yardımlaşmalar 1 yıl boyunca devam etmeli.