Bu serinin ilk kitabını bana arkadaşım hediye almıştı. Kitabın konusunu kısaca özetlemek gerekirse bir yetimhanede 30 tane çocuk bir gün kimliği belirli olmayan bir damgacı tarafından yarasa işareti ile damgalıyor. Bu damganın amacı katılın yıllar sonra kurbanlarını bulup öldürecek olması. Sedef adındaki baş karakterimiz de bu yetimhanede büyümüş fakat sonrasında kaçmış. Kaçtıktan sonra da üzerine iftira atıldığı için hapse girmek zorunda kalmış . Birgün Sedef hapisten erken çıkacağını öğreniyor. Sebebi ise bir takım eğitmenlerin hayatta kalan yarasa simgesine sahip olanları bulmak ve onları eğitmektir. Sedef de bu eğitime dahildir. Sedef eğitime gittiğinde oradaki diğer insanlar ile tanışırken herkes yavaş yavaş birbirlerini daha önce tanıdıkları ve çocukken yurtta çok yakın arkadaş olduklarını hatırlar.Tabii ki eğitimler sırasında Sedef ve eğitmeni arasında bir çekim vardır. Fakat bir kural var ; Eğitmenler çaylaklara aşık olamaz. İlk kitapta çok fazla olay olmuyordu genel olarak karakterleri tanıyorduk fakat sonra ki kitaplar beni bitirdi...