İnsan genetiğine müdahale edemez belki ama eğer bir şeyin yanlışlığının, kötülüğünün farkında ise genetiğinin ve iç güdülerinin kendisine dayattığı tercihi yaşamaya, yapmaya karşı direnebilir pekala. Bu durumda eğer farkındaysak bir şeyin yanlışlığının, genetiğimiz bile önümüzde bir engel değildir. En ve daha önemli şey farkındalıktır.
Diye düşündüm, düşünüyorum.