Hiç tanımadığı insanlar için, oturup ağlayabilirmiş insan...
Deprem
··3 alıntı·
11,3bin Gösterim
11 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"İnsan acı duyabiliyorsa canlıdır. Başkasının acısını duyabiliyorsa insandır." Tolstoy
Bu insan olmanın gereğidir zaten. Ateş düştüğü yeri yakar değil, ateş nereye düşse beni yakar.... toplum olarak insanlıktan cok uzaklaşmış ve birliğimiz çok sarsılmıştı. Bu afet tersine bir dönüşüm başlatır umarım
Rabb'im bizimle yüreği yanan cümle herkesten razı olsun, manevî güç diye bir kavram var vallahi bunu hissediyoruz..
Ve ağlarken boğazına bir düğüm oturuyor . Yemek yerken yatağına gittiğinde nefesi kesiliyor . Önce haline şükrediyor sonra da ya onlar şuan ne yapıyor diyor. Yine bitip tükenmek bilmeyen düğümlerle yaşıyor. Yüreğinde kocaman bir acıyla
Hatta yemek yerken utanır, Üşüyorum demeye çekinirmiş.. :, (
Reklam
Tanımyoruz ama gerçekte biz hep kardeşiz