Okuduğum en güzel kitaplardan biriydi. Nehar çok ilginç bir karakter, enerjisiyle bana ilham verdi. Ayrıca da çok güçlü ve sevdikleri için her şeyi yapabilecek biri.
Ateş de aynısı. Başlardan beri fark etmiştim zaten birbirlerine ait olacaklarını. Çok ilginç ve çok eğlenceli bir kitaptı tanıdığım tanımadığım herkese öneririm.