Sonları üzücü olsa da çok güzel bir kitaptı. İki aşığın birbirine olan mücadelesini anlatıyordu.
Bu kitap bana şunu hissettirdi insan en çok kendiyle anlaşamaz. Merih ve Eylül'ün birbirlerini bulma hikayeleri beni çok etkiledi.
Özellikle de Eylül'ü çok sevdim.