Puan vermedi·320 syf.··
2022 13. kitabı
Sonları üzücü olsa da çok güzel bir kitaptı. İki aşığın birbirine olan mücadelesini anlatıyordu. Bu kitap bana şunu hissettirdi insan en çok kendiyle anlaşamaz. Merih ve Eylül'ün birbirlerini bulma hikayeleri beni çok etkiledi. Özellikle de Eylül'ü çok sevdim.
Kar TanesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20216,5bin okunma
·
33 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.