·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Şubat 2023 17:45 "Aşk ve Gurur" diğer adıyla "Gurur ve Önyargı", etkisinden uzun süre boyunca çıkamadığım bir eser.
Gerçekten yazarın muhteşem kalemi beni adeta içine çekti ve okurken bitmesin diye yavaş yavaş ve sindire sindire okuduğum nadir kitaplardan oldu.
Hani bazı kitaplar vardır 'keşke hafızam silinse de baştan okusam' dediğimiz. İşte Gurur ve Önyargı bana bu cümleyi kurdurtan ilk kitap o yüzden yeri bende çok ayrı.
Karakterlere gelince, yazar her duyguyu muhteşem bir şekilde aktarıyor ve iletmek istediği mesajı almamak imkansız. Çok başarılı bir eser gerçekten hayran kaldım.
Bir de kitap kadar güzel olan filmini de izleyin mutlaka (ama önce tabi ki kitabı okuyun:) )