Bence olaylar aşırı yavaş ilerliyordu. Konusunu ve karakterleri beğendim fakat sürekli diyaloglar şeklindeydi. Olaylar çok ön planda değildi. Karakterler yeteri kadar derin işlenememişti bence. Olay örgüsünün yavaşlığı beni çok sıktı. Okumakta çok zorlandım.