İde bazı sebeplerden dolayı aile dostları olan Balkan ailesinde yaşamaya karar veren bir kız ve oradaki aslana aşık oluyor neyse genel olarak tatlı bir aşk hikayesi derken,beni en çok rahatsız eden şey ve kitapı bırakıp devamını okumamama sebeb olan olay aslanın idenin bakire olmadığını öğrendiğindeki tepkisiydi.Resmen şok olmuştum hele sonrasında zorla neyse..Bakire birisini Tercih edebilir evet fakat bu sadece bakir olan kişiler için geçerli,kendisi de daha önceden birileriyle birlikte olmuşken kızın daha önceki ilişkisine bu tepkiyi vermesi çok saçmaydı.En kötüsü de kızında hakkını aramak yerine ağlayıp ona hak vermesi..