Çok geçmiş olsun oradaydım dört yıl önce hatay merkezi,iskenderunu arsuzu biliyorum gezdim dolaştım orada sekiz ay görev yaptım aynı masada yanımda oturan sohbet ettğimiz bir bçvşta enkazda ailesiyle vefat ederek bulunmuş çok üzüldüm milletimiz için,sizler için acımız büyük,o küçük çocukları gördükçe yüreğimiz parçalanıyor…Ayrıca madalyonun diğer yüzü biliyorum zor kimisi uzaklaşmak ister oradan iş için unutmak için korktuğu için ama topraklarımızı terk etmeyelim önümüzdeki süreç sıkıntılı altı yedi yıl metanetimizi koruyup her zamankinden daha fazla sahip çıkmalıyız bu ülkeye bilimle,eğitimle,teknolojiyle sonra allahın tevekkülüne bırakalım ama önce çalışalım gelecek için…