Hatay’da çektiğim en son fotoğraf... Ne Hatay kaldı,ne sevdiklerim,ne de kitaplarım...
··3 alıntı·
45,5bin Gösterim
25 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
yasemin
Gönderi Sahibi
Bugün bu kitabı hediye olarak aldım çok şanslı olduğumu bir kez daha anladımm @Mervegok0 beraber hayırlı mutlu yıllarımız olsunnn❤️
Geçmiş olsun, düşmenin bedeli daha dinç bir şekilde yeniden ayağa kalkabilmektir. 10 ilimiz ve tüm depremzedeler eskisinden daha sağlam bir şekilde küllerinden doğacaktır inşallah.
Çok geçmiş olsun. İyi ki gezmişim o güzel şehri baştan sona diye düşünüyorum bende. Şehrin dokusu diye bir şey kalmadı🥹
Çok geçmiş olsun oradaydım dört yıl önce hatay merkezi,iskenderunu arsuzu biliyorum gezdim dolaştım orada sekiz ay görev yaptım aynı masada yanımda oturan sohbet ettğimiz bir bçvşta enkazda ailesiyle vefat ederek bulunmuş çok üzüldüm milletimiz için,sizler için acımız büyük,o küçük çocukları gördükçe yüreğimiz parçalanıyor…Ayrıca madalyonun diğer yüzü biliyorum zor kimisi uzaklaşmak ister oradan iş için unutmak için korktuğu için ama topraklarımızı terk etmeyelim önümüzdeki süreç sıkıntılı altı yedi yıl metanetimizi koruyup her zamankinden daha fazla sahip çıkmalıyız bu ülkeye bilimle,eğitimle,teknolojiyle sonra allahın tevekkülüne bırakalım ama önce çalışalım gelecek için…
Çok geçmiş olsun.Güzel Hatay'ım .Allah birdaha yaşatmasın inşallah.🕊️🌸🙏
Reklam
Allah yardımcınız olsun oradaki herkese güç kuvvet sevdiklerini kaybedenlere sabırlar versin. Oralarla birlikte memleketin her köşesi harap oldu.Hiç gezip görmedim ama koca bir tarih yok oldu.