Gerçekten güzeldi bu kitabı da çok önce yani ortaokulun başlarında okumuştum ve sürükleyici idi sayfaları "acaba ne olacak?" diyerek çeviriyordum 224 sayfayı bir çırpıda bitirmiştim sadece sonu biraz sanki tam bitmemiş gibi gelmişti ama bilmiyorum belki de bana öyle geldi... yinede herşey çok güzeldi... BENCE sizlerde okumalısınız:)))