Murat Menteş, çizgiroman ve Türk sineması. Üçünü de çok sevdiğim için hoşuma gitti, film olması düşünülen bir projenin böyle bir esere dönüşmesi bir açıdan da iyi olmuş diyebilirim. Konuyu fazla uzatmamış olması hoşuma giden bir başka özelliği. Çizerin de eline sağlık, gerçekten çizgilerini çok beğendim. Sonuç olarak gayet güzel, 1 saat içinde okuyup bitirilebilecek bir iş.