Dan Brown'dan okuduğum ilk kitap ( kesinlikle son olmayacak ^^ ). Fakat, her şeyiyle mükemmel. Akıcılık, merak unsurları, heyecan ne isterseniz kesinlikle bu kitapta var.
Paris/ Londra arasında geçen muhteşem hikaye örgüsüyle sizi her sayfada tarih, sanat, din ogelerinin harika örneklerine ve gerçeklerine götüren bi kitap... Asla pişman olmayacaksınızz