Tam kafa dağıtmalık bir kitap. Okurken adeta akıyor. Elimden bırakasım gelmedi. Bağlantı kurgu bence çok iyiydi ta ki sonuna gelene kadar. Sonunun bağlanışı beni açıkçası hiç tatmin etmedi. Ama sonunu saymazsak kurgulanışı gerçekten çok zekice.
Noel'de CinayetAgatha Christie · Altın Kitaplar · 20185,9bin okunma