Ne acı bir tecrübe!
Kendimden başka kimseye güvenmemeyi öğrenmiştim.
··1 alıntı·
976 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Oysa insanın en çok isteyeceği şeylerden biriydi güvenmek.