Puan vermedi·144 syf.····Okunma: 27 Şubat 2023 08:52 Bu kitap beni japon edebiyatıyla tanıştıran ilk kitaptı ve sanırım uzunca süredir toparlayamadığım okuma düzenimin beklediği hatta aç kaldığı bir tarzdı. Okurken gözümde sürekli şirin yeşil çalılar ve animelerin vazgeçilmez şaşkın donuk yüzlü tatlı kızı beliriverdi. Kişilerin sohbetleri olay kurgusu içerse de içerisinde sürekli öne çıkan bir mesaj vardı. Geçirdiğimiz şu zor zamanlarda bir nebze de olsa dalıp götürüverdi başka dünyaların hikayesine. Bir solukta okunacak bir kitap, bana bu kitabı emanet edip ortadan kaybolan şeyma arkadaşıma teşekkürü bir borç bilirim.