emine

@iptila
9/10
·144 syf.··
2023 10. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 19 Şubat 2023 16:29
Spoiler içerir Pembe dizi tadında, melodramatik bir kitap. Kitapta insana dair daha derin anlamlar beklemiştim sadece bu yönden beklentimin bir tık altında kaldı. Genel olarak güzel kitaptı ama artı olarak sonunda herkesin kahrından ölmesini de beklemezdim. Kısa ve akıcı bir şey arayanlara önerilir.
Taaşşuk-ı Talat ve FitnatŞemseddin Sami · Kızıl Panda · 202138,1bin okunma
·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.