·282 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Nisan 2022 19:14 Birgün yeni kitaplar keşfetmek amacıyla internet sitelerinde geziniyordum ve sürekli karşıma gece yarısı kütüphanesi çıkıyordu. Kitabın kapağı ve ismi çoktan kafama kazınmıştı. Bir kaç gün sonra rastgele bir kitapçının vitrininde çok satanlar bölümünde yeniden denk geldim. Önyargılarım çoktu. Yine anlam bütünlüğü olmayan rastgele yazılmış bir kitap olarak düşündüm. Yazarın ismini de hiç duymamıştım. Merakıma yenik düştüm ve satın aldım. Eve dönerken metrobüste sayfaları karıştırmaya başladım. Kurgusu çok iyi duruyordu. Daha ilk dakikalardan ilgimi çekmeye başlamıştı Matt Haig. Kitabın dili oldukça sade fakat derin anlamları da yok diyemeyiz. Kitabı galiba üç günde falan bitirmiş oldum. Bakmayın aslında daha erken biterdi de neysee.. sonuç olarak ben kitabı çok beğendim ister yetişkini ister genç yaştaki tüm okurların dilini anlayabileceği, merakına yenik düşeceği, bir solukta okumak istenecek bir kitap. Evet finalini daha farklı bir çok senaryosu vardı daha okurken. Fakat son sayfalara yaklaşınca zaten final filmini herkes çizebilir kafasında. Dediğim gibi daha farklı şekillerde bitebilirdi. Ama böyle de olmuş. Ben beğendim! :) bu kitap sonrası yazarı araştırdım ve hemen diğer tüm kitaplarının siparişini verdim. Sıra sıra omları da okudum. Yazarın kitaplarını sıraya sokacak olursam Gece Yarısı Kütüphanesi ilk sırada yer alır. Hem yazar ile tanışmamı sağladı hemde şu tüm ülkece yorgun olduğumuz zamanlarda kafanızı alıp çok başka alemlere götürüyor olması eşsiz.