Puan vermedi·154 syf.····Okunma: 11 Şubat 2023 08:59 Melisa Kesmez'i ve bana hissettirdiklerini çok seviyorum. İnce ince işliyor insanın ruhuna o güzel kelimeleri. Okurken "ben de bunu demek istiyorum" ya da "ben de yazsam böyle ifade ederdim" dedirtiyor. Her hikâyesi diğerinden güzel diğerinden daha çok sevilesi. Yormuyor, zamandan çalmıyor, sana kendinden bir parça sunuyor.
İthaf bölümünde anneannesine değinmesi gözümde bir damla yaşın aniden belirmesine sebep oldu. Sonrasında en son hikâye olan Anneannemin Takma Dişleri'nde ise artık tek damla olmaktan çıkmak üzereydi…
Kısa öykülerden oluşan bu kitapta da insana dair duygu ve durumlar, aile, ikili ilişkiler, gözden geçirilmesi gereken hayatlar, bitirilmeye cesaret edilemeyen veya edilen birliktelikler, o an içinden geleni yapmak ve kendini tanıyıp bulmak uğruna vazgeçilen ilişkiler gibi bir çok konu işlenmiş. Oldukça sempatik, zengin bir anlatım.
Melisa Kesmez’in bu kitabını da gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim. Keyifli okumalar şimdiden.