Niloyanın Tosbiği
@gevezetosbik
Takip Et
Bazen ağlayacak bir omuz yoktur, ama her zaman alnını koyup Allah'a ağlayabileceğin bir secden vardır.
30 beğeni
·
1 paylaşım
·
1 alıntı
·
133 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap