15 dakikamı aldı. Birkaç sayfa okuyayım derken bitiverdi rafların önünde. Evet, kısa bir doğum günü hikayesi. Kısa ama öz, kısa ama etkileyici laflarına hiç girmeyeceğim. Siz de bıkmadınız mı bu tabirden?
Herkes gibi kızın dileğini ben de merak ettim. Hatta sayfa atladığımı sanıp dileği aradım. Ama beni asıl etkileyen son söz’ün son sözü oldu.
“Kız o gece son ana dek büyük bir değişim olmasını beklemiş miydi acaba?”
Sanırım, her yıl haziran ayının son gününün son saniyesine kadar bekliyorum bunu.