Puan vermedi·848 syf.··Beğendi
· Turgut Özakman, tarihi tamamen objektif, belgelere dayalı ve anlaşılır, çok sade bir üslupla yazmıştır. Söylentilere belgelerle cevap veriyor, aklın ve mantığın ışığından hiç sapmıyor. Bu yüzden de kitapları çok güvenilir birer kaynaktır. Özellikle yazdığı Türkiye Üçlemesi, ülkemiz için çok güzel bir hediye olmuştur. Üçü de mutlaka okunmalı ve doğru bilgiye sahip olmalıdır.  Son sözünde kendisinin de belirttiği gibi; “ Çanakkale, Milli Mücadele ve Cumhuriyet bir bütündür. Yakın tarihimizi oluşturan bu üç dönemin tarihini doğru ve iyi bilmek zorundayız. Yoksa bugünü anlayamaz, yarını kestiremeyiz