Ölüm ansızın kapımızı çalabiliyor.hersey için geç olabilir.Oyuzden yapacaklarınizi ertelemeden yapın soyleyeceklerinizi.itiraflarinizi.Yani bugünün işini yarına bırakmayın.😉😊
Bence bu tamamen onların suçu değil. bir de kendimize bakmamız lazım. ne kadar yakınımıza aldık, ne kadar müsade ettik hayatımıza dokunmalarına. Bunlara da bakmak lazım ve one göre yol almak lazım. Zaten hayatımıza giren her insan iyi ya da kötü bizden bir şeyler alır ve bize bir şeyler verir. Bu asla değilşmez.