İnsanlar yaş aldıkça hayatlarına dair pişmanlıkları artar ve bunun hüznü ile son yolculuklarına giderler. Ölmeden önce pişman olmamak için hayata nasıl bakmamız gerektiğine dair bilgiler, bakış açıları, yaşantılar veren bu kitap ilgimi biraz olsa da çekse de bazı noktalar da çok genel geçer geldi bana. Hayat yaşanılacak kadar güzel, pişman olunmayacak kadar anlamlı ancak ders çıkartacak kadar adil olmalı.