Kitap yer yer tekrarlara yer versede sanki sıkıcı gelmiyor aksine tekrarlanmasına ihtiyaç var gibi düşünmekten okuyamıyorsunuz. Uslüp biraz ağır ve hep karşı taraflı bir anlatım hafif suçlamalı siz öylesiniz,böylesiniz tarzında o biraz yazarla okur arasında mesafe bırakmış gibiydi. Ama okuduğuma değdi.