·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Şubat 2023 21:56 ESARET
O mütemadiyen kendini
Akvaryumdaki bir balık gibi hissederdi
Öyle bunalmış
Öyle sıkışıp kalmış
Bir yol bulmuş mudur
Acaba kurtulmuş mudur
Bu histen
Bu esaretten?
Devirebilmiş midir yazgısını
Epey çırpınmış mıdır acaba
Beraber döküldüğü
Bir yudum suyun koynunda?
Ve adımı anmış mıdır
Son soluğunda?
Her şiir kitabı yorumlarken yaptığım gibi bu yorumda da beni en çok etkileyen şiiri en başa yazdım. Kitabın yazarı Saynur Altay'ın @saynur_altay instagram hesabını uzun zamandır takip ediyor, orada paylaştığı şiirlerini beğenerek okuyordum. Beklenen ilk kitabı "La Perdesinde Öleyim" çıkınca da hemen aldım. Birbirinden güzel şiirlerle bezeli çalışmayı severek okudum. Benim de çok sevdiğim, genç yaşta ölen şair Didem Madak'a ithaf edilen şiirin sonunun "Ah!" diye bitmesi çok duyguluydu. Şairin "Ahlar Ağacı" şiirine yapılan bu gönderme çok yerindeydi. Geleceğe daha nice harika şiirler bırakacağına inandığım Saynur Altay'ın kalemi daim, okuru bol olsun.
*İnsan affedilesi, öpülesi
Bir tutam sıcaklık bırakabilmeli
Henüz gitmeden...
*Ellerin ceplerinde koştun bana
Varamayışın bundan
*Dünya bir dertle boğuşuyordu
Ben senden öte dert tanımıyordum...