Kitap güzeldi gerçekten güzeldi. Özellikle nimhara bayıldım ya en sevdiğim karakterdi. Öncelikle şunu belirteyim bu bir serinin birinci kitabı daha ikinci kitabi çevrilmedi yani bunu göze alarak okuyun.
Öncelikle bir tek ben mi bu hataya düştüm bilmiyorum ama utanıyorum resmen - hangi karakter olduğu bölümün altında yazıyormuş ve ben ilk 40 sayfa farketmedim o yüzden kafam çok karıştı, gökyüzünde mi yer de mi bi türlü karar veremedim siz benim düştüğüm hataya düşmeyin beyniniz bi süre error veriyor-. Nimhara yeryüzü tanrıçası, North ise gökyüzü prensi. Bu şekilde ikisinin tanışması üzerine gelişen olayları anlatıyor. Kitap güzeldi ki akıcı olduğu da söylenebilir fakat bazen her bölümde değişen karakterin ağzından anlatılması beni bir zaman sonra yordu çünkü sanki bu denge tam olarak kurulamamıştı. Benim için bir kitaptaki en önemli şey en azından bir iki karaktere bağlanabilmek ki bu kitap bunu başardı eğer sizde benim gibi hissediyorsanız büyük ihtimalle beğenirsiniz.
- HAFİF BİR SPOİLER VAR LÜTFEN SADECE KİTABI OKUYANLAR OKUSUN-
Merak ediyorum tek ben mi Northa asssla ısınamadım nedensizce hiç sevemedim hani zararıda yoktu çocuğun ama olmadı sevemedim ki bu bir eksiklikti bence. Sempatik mi gelemedi artık anlamadım ama elkisayı tercih ederdim en azından belli bir süre...