Puan vermedi·409 syf.··Beğendi
· Bu kitabı lisede okumuştum. Hala biri en etkilendiğin ya da sevdiğin kitap nedir diye sorduğunda ilk aklıma bu kitap gelir. Dünyada bir zerre olduğumuzu o kadar iyi hissettirmişti ki bana. Bence bu güzel kitabı herkes okumalı bilmeli..