·144 syf.····Okunma: 25 Şubat 2023 22:53 Şiir yerine daha fazla betimlemelerle düz yazı olarak yazılsa çok daha muhteşem olabilecek şiirler var. Bazı şiirlerin bazı bölümleri gerçekten harika ama genel olarak çok da güzel bulamadım açıkçası şiirleri. Zoraki biçimde ideoloji sıkıştırılmış olanlar ise bence hiç hoş olmamış. Belki de ben şiirden anlamıyorumdur. Yine de okumaktan pişman değilim, şiddetle olmasa da tavsiye ederim.