emrepuzo
@emrepuzo · 3yıl
Takip Et
Haydi toplanın yoruma bir söz bırakın, içinizi dökün.
1000Kitap
100 beğeni
·
2.290 Gösterim
36 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Zeynep Özgür
Herşey geçer ama nasıl bazen delerde geçer
4
S erda l
Overlok makinesi ayağınıza geldi. halı, kilim, paspas, yolluk kenarına, halıfleks kenarına overlok yapılır...(İçimi döktüm rahatladım, Allah razı olsun üstat)
19
Önceki 1 yanıtı göster
S erda l
İçimden çok şey yazmak geçiyor ama yazamıyorum. Düşüncelerim bazı zamanlar bir overlok oluyor, bazı zamanlar bir hiç:)
3
1 yanıtı göster
Gizle
Müphemm
Ne demiş Cemal Süreya: " Dökmeye niyetim yok içimi,zor sığdırdım zaten." Bizimde o hesap işte.
8
Zilan
+1
3
Gizle
Sayfalar
Bil ki mutlu son diye bir şey yoktur çünkü bir şey de son varsa orda mutluluk yoktur...
8
Keça kurda
Ez nifira li te nakim, belkî konê mala bavê te agir bikevê. 🥀
8
İleri