Haydi toplanın yoruma bir söz bırakın, içinizi dökün.
1000Kitap
·
2.290 Gösterim
36 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Herşey geçer ama nasıl bazen delerde geçer
Overlok makinesi ayağınıza geldi. halı, kilim, paspas, yolluk kenarına, halıfleks kenarına overlok yapılır...(İçimi döktüm rahatladım, Allah razı olsun üstat)
İçimden çok şey yazmak geçiyor ama yazamıyorum. Düşüncelerim bazı zamanlar bir overlok oluyor, bazı zamanlar bir hiç:)
Ne demiş Cemal Süreya: " Dökmeye niyetim yok içimi,zor sığdırdım zaten." Bizimde o hesap işte.
Bil ki mutlu son diye bir şey yoktur çünkü bir şey de son varsa orda mutluluk yoktur...
Ez nifira li te nakim, belkî konê mala bavê te agir bikevê. 🥀