Puan vermedi·384 syf.····Okunma: 26 Şubat 2023 12:58 Yazarın okuduğum kitaplarını severek okumuştum ama bunu pek beğenemedim kötü müydü tabiki de değildi ama beklentimi fazla karşılamadı desem yeridir.
Kitapta Elsie bir pizzacıya gider ve sırada beklerken Ben'le karşılaşır. Birbirlerini görür görmez etkileniler. Ve bu ilişki altı ay sonra evlilik yoluna ilerler. Her şey mutlu mesut giderken. En olmayacak şey olur.
Mutlu sonları seviyorsanız yanlış yerdesiniz şuan ama yok okurum diyorsanız şimdiden iyi okumalar.