Henüz 125. Sayfadayım kitap çok sürükleyici konusu benim için değişik. Ahsen mi Çiğdem mi daha anlayamadım ama bu kitapta ilginç şeyler oluyor. Çok merak ediyorum nasıl gelişecek diye....400 sayfa okudum hiç bir iş yapmak istemiyor ve sadece merakla kitabı bitirmek istiyorum öyle güzel ki okumalısınız. Bitti çok iyiydi BizSelvi Atıcı