Tüylerim diken diken olmuş bir şekilde yazıyorum.
İçim ürperdi.
Başları çok zorlayarak okudum. İtekleyerek gidiyordu ama sonradan bir açıldı pir açıldı. O kadar güzeldi ki. Gözlerim dolu dolu okudum. Çok da acıklı bitti. Ne bileyim ağlayasım da var. Okuyunuz.