Puan vermedi·264 syf.··Beğendi
· Ne acıdır ki kültürlü, eğitimli, görgülü dediğimiz erkekler bile kadınlarla ilgili kalıplaşmış düşüncelere sahiptirler.
Bir kadın yalnız yolculuk yapıyorsa, rakı içiyorsa, rahat tavırlar sergiliyor, gülüyor, konuşuyorsa kesin hafif meşreptir erkeklere göre. Tabii bir çok kadına göre de...
Neden erkekler kadını sadece insan olarak görmeyi başaramaz. Yoksa istemez mi öyle görmeyi. Kadın sadece rakı içiyordur oysa, erkekleri ayartmak değildir derdi. Sadece gülüyordur, mutludur kahkaha atacak kadar. Belki de heyecanlıdır konuşarak rahatlar. Ama erkek öyle görmez, göremez.