·79 syf.····Okunma: 02 Mart 2023 17:21 Hüseyin Rahmi Gürpınar sevdiğim bir yazardır. Ama bu kitabı sanırım okuduğum en kötü kitabıydı. Giriş kısmı gereğinden fazla uzatılmıştı. Karakterleri sunmak adına böyle bir tercih yapıldıysa da birçok gereksiz ayrıntı da bu kısımda vardı. Sonra da olayların bu durumun aksine bir anda başlayıp hızlıca dallanıp budaklanması da oldukça özensiz geldi. Kurgu sanki iki üç adım önden gidiyordu. Bu da kitabı oldukça zayıf bir duruma sokmuştu. Olayların sonuçlanması da bir anda oldu bittiye gelince de oldukça yavan bir tat bıraktı. Kitabın sonunda da her şeye sebep olanların yaptıkları davranışların yanlarına kar kalması ve bununla birlikte adeta pişkince bu durumu kabul ettirmeye çalışmaları beni çok rahatsız etti.