Puan vermedi·320 syf.····Okunma: 03 Mart 2023 16:18 Gençliğimde gergin, stresli, mutsuz günlerim çok oldu. Kendimi suçlu hissettiğim, değersiz gördüğüm dönemler yaşadım. Şimdi hayatım anlamlı, coşkulu ve şükür duygusuyla dopdolu. Neden? İçinde yaşadığım koşulların iyileşmesinden mi? Geliştirdiğim farkındalıkların sonucu mu?
Sık sık not alarak okuduğum beni derinden etkileyen bir kitap oldu. Böyle derinlikte olan bir insanın aramızdan ayrılmış olması ne acı verici. Ama öyle güzel şeyler bıraktı ki bize Doğan hoca. Okudukça yaşatacağız onu.