Evet kesinlikle her ne kadar charlotte bronte gölgede bıraksa da kardeşini böyle güzel bi roman beklemiyordum. Sonu da güzel bitti. Hikaye okurken biraz sıktı tek sebebi hikayenin uzun olması belki biraz spoiler olacak ama bir karakter sonuna kadar yaşıyor ama onun yaşıtları erkenden ölüyor ve o yaşıtlarının çocuklarının aşkını anlatıyor.