Hüseyin hocam çok teşekkür ediyorum. İyi bir öykücüden bu yorumu duymak çok güzel. Ben de sizin öykü dünyanızı ve anlatıcılığınızı ilgiyle izliyorum. Öykülerinizde kendinize has bir anlatım tarzınız var. Bu yönünüzle farklı ve güçlü bir iz bırakacağınıza inanıyorum. Saygılar.