Baslayaq. Umumi kitab olaraq ikinci oxudugum bir kitabdir. Diger kitablar kimi bu da cox maraqlidir. Kitabda cox qisa neden behs edir deyim size . Ayla adli qiz metroda İsmayıl adli bir oglanin defterini tapir ve onu tapmaq ucun onu axtarmaga başlayır. Ayla demeli varli bir aylenin tek qiz ovladi olur . İsmayıl ise kasib olur ve masin sexinde isleyir .... Daha sonrasini melumat vermek istəmirəm. Oxumaga deyen bir kitabdi.222 sehifesi var ve cox maraqlidir . İki gune bitirdim . Almagi tovsiye edirem.:)