Kapağı yine çok güzel ve almadan olmuyor.
Kurgusunu beğendiğim kitabın kendisini fazla beğenmemezlik yapmadığımı söyleyerek başlayım.
Çöl gibi kurak yerde yaşayan(!) bir ailede, babasının ölümü ve kardeşinin ondan koparılmasıyla derinden etkilenen Saba'nın yolculuğunu anlatıyor. Gayet sağlam.
Kitap işlerken de macera üstüne macera olunca cidden okuma isteği arttı bende güzelce de bitirdim diyebilirim.
Genelde kitapların başrollerinin hep masum ve kendini sevdirme durumundan farklı olarak Saba bazen çok sinir bozucu olabiliyordu ki bu da kitabı beğenmemin bir başka sebebi.
Seriden oluşuyor,
Tabi sonu ayrı bir şey.
İkinciyi aldırtacaksınız yine.