·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Mart 2023 04:00 Adından da anlaşıldığı üzere mektuplardan oluşan bir kitap. Ben tarz olarak mektup sevmediğim için fazla hoşuma gitmedi ama okumaya değer. Ekstra heyecan yaratan merak ettiren pek bir şey yok. Franz'ın Milena'ya olan aşkının yankıları mektupların ortak özelliği. Çok fazla olay kahramanı da yok kitapta. Kısacası merak edilip okunur ama bence fazla da beklentiyi karşılamıyor. Yine de tavsiye ederim.