Kitabı çok beğenmedim. Kitap genel olarak ölümün son safhasını anlatıyor. Ve genel olarak insanlar sefalletten ölüyor. Öldükten sonra huzura kavusulucagına inanılıyor. Ve geride kalanlar hayatlarına devam ediyor tıpkı hayattaki gibi fena değildi
Nasıl ÖlünürEmile Zola · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202224,4bin okunma